THEMA REDAKTIE

Thuis op het dak.

Op de Bouwbeurs begin dit jaar vond de kick off plaats van de nieuwe Wédéflex-campagne ‘Thuis op het dak’. Geheel in deze ‘Thuis’ stijl presenteerden we onze stand ook letterlijk óp het Wédéflex-dak. En wat waren we trots toen de Jaarbeurs ons beloonde met de Bouwbeurs Marketing Award. Een gewel­dige erkenning voor onze Marketing-visie.
Inmiddels heeft u al meer uitingen kunnen zien in onze ‘Thuis’ stijl. Wij vertellen u in deze REDAKTIE graag meer over waarom wij ‘Thuis op het dak’ in 2019 en 2020 centraal stellen.

Daken hebben voor Wédéflex geen geheimen. Wij zijn al meer dan 40 jaar ‘thuis’ op het dak en kennen onze branche echt door en door. In deze periode, hebben we niet alleen een enorme hoeveelheid kennis vergaart en gedeeld, maar hebben we ook veel kwalitatieve daksystemen ontwikkeld.

Maar dit is niet het enige wat we met deze nieuwe campagne uit willen drukken. We willen vooral ook het unieke DNA van onze organisatie belichten. Het SAMEN van Wédéflex. Het THUIS bij Wédéflex. Wij ervaren in onze samenwerkingen namelijk altijd een wederzijds respect, begrip, warmte en waardering. Hoe bijzonder is dat…?! Daarom willen we de verbondenheid die we met onze relaties ervaren ook met u delen. Samen ‘Thuis op het dak’.

Onze communicatie uitingen hebben, gedurende de aankomende twee jaar, allemaal betrekking op dit thema en raken zo steeds de Wédéflex expertise en het Wédéflex thuisgevoel. U ziet onze campagne ‘Thuis op het dak’ terug in ons pand, maar ook in uw (digitale) brievenbus, op beurzen, events en op presentjes. Zij dienen voor ons een belangrijk doel: u een optimaal thuisgevoel geven in uw samenwerking met Wédéflex.

Wij wensen u met het lezen van deze REDAKTIE een plezierige en nuttige ‘Thuis op het dak’ ervaring!

TerugNaarNieuwsoverzicht_2